חולה קורונה חרדי בעדות מהמלון: "השירות והאוכל ברמה גבוהה מאוד"

אסתי פלד No Comments on חולה קורונה חרדי בעדות מהמלון: "השירות והאוכל ברמה גבוהה מאוד"

אורי מילר חולה קורונה בב"ב ששוהה במלון ניר עציון יחד עם רעייתו עבר שלושה שבועות, מספר בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' על הבדיקות לקורונה, "כל יום אני מקבל תשובה שונה פעם חיובי ופעם שלילי". מילר מספר על השהות במלון: "אווירה של משפחה. הארגונים ופיקוד העורף מפנקים אותנו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אורי מילר תושב ב"ב שחלה בקורונה הוא ורעייתו ופונו למלון ניר עציון לפני כשלושה שבועות, בריאיון מיוחד ל'מהשורה המרכזית' נותן עדות מבפנים על מצב הנבדקים והתשובות הסותרות כמעט מידי יום בהקשר להחלמתו, "עשו לי בדיקות לבדיקת הנגיף. כל הזמן הבדיקות שלי יוצאות פעם שלילי ופעם חיובי. אני כבר 4 שבועות עם הנגיף אני מרגיש בריא כשור ושוב אני מקבל חיובי. ואז שלילי ושוב חוזר".

על הדרך להחלמה אומר מילר, "כל יום נמצאים פה קופות החולים לבדיקות. משרד הבריאות אין להם תשובות חד משמעיות, רב הנסתר על הנגלה. הם מציעים לי תרופות סבתא. גורם במשרד הבריאות אמר לי שיש יום אחד שהנגיף יותר דומיננטי בגוף ויום אחד פחות לכן זה פעם שלילי ופעם חיובי".

מסתבר שחולי הקורונה מרוצים מהשירות במלון, "אמרו לנו בהתחלה שלא יהיה ליל הסדר. מה שאמרו לנו בהתחלה לא היה נכון. אפשר להסתובב חופשי בין כל החדרים. יש מקום גדול להסתובב בו ולצאת לנשום אוויר. יש הרבה ארגונים שלקחו על עצמם לעזור לנו. אשתי מרוצה מאוד מהאוכל. הכל נקי ואסתטי. נתנו לנו מתנות וקניות מבחוץ. יש כאן אווירה טובה של משפחה".

 



0 תגובות